نوشته شده توسط : admin

وارنا پس از سوفیا و پلوودیو سومین شهر بزرگ بلغارستان است.این شهر در کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه ای که به اسم همین شهر می باشد واقع شده است یکی از بندرگاه های مهم در بخش شرقی بلغارستان بشمار می‌رود.سواحل ماسه های طلایی شهر وارنا هتل ها و خیابان های این شهر جلوه خاصی به این شهر داده است در این مقاله به چند تا از بهترین مکان های دیدنی این شهر که گردشگران در تور بلغارستان به دیدن آن می روند را نام می بریم.

 


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور بلغارستان  به وبسایت زیر مراجعه کنید.
www.alefbatour.com


:: موضوعات مرتبط: تور بلغارستان , ,
:: برچسب‌ها: بلغارستان نوروز 97 , تور بلغارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سواحل وارنا:
جاذبه های گردشگری و تفریحگاه های شهر وارنا دامنه گسترده ای از جاذبه های طبیعی و تاریخی را شمال می شوند.سواحل زیبای این شهر با امواج آرام خود زیبایی خاصی به این شهر داده است. یکی از مهمترین جاذبه گردشگری این شهر باغ دریایی (Sea Garden) می باشد. این پارک عمومی به عنوان قدیمی ترین پارک بلغارستان شناخته شده است که گردشگران بسیاری با تور وارنا برای بازدید از این باغ به این شهر سفر می کنند. این باغ دارای مکانات تفریحی با تعدادی پلاژ، موزه دلفین ها و چندین رستوران را در خود جای داده است.

 

هتل های شهر وارنا:
بهترین هتل های بلغارستان در شهر وارنا واقع شده است که اقامتگاه های مناسبی را برای گردشگران بلغارستان فراهم کرده است از هتل های وارنا می توان به هتل ساحلی مارینا گرند، هتل ملیا گرند هرمیتج، هتل کلوب ویوا وارنا، دابلتری هیلتون ورنا گلدن سندز, هتل آبگرم هلیوس و هتل ساحلی ریویرا اشاره کرد که بهترین امکانات تفریحی را برای گردشگران فراهم کرده است.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لاکچری بلغارستان به وبسایت آژانس مسافرتی الفبای سفر مراجعه کنید.
www.alefbatour.com


:: موضوعات مرتبط: تور بلغارستان , ,
:: برچسب‌ها: لاکچری بلغارستان , هتل های وارنا , تور وارنا ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مراکز خرید شهر وارنا:


همان طور که می دانید خرید کردن یکی از جالب ترین بخش های یک سفر خوب و بی نظیر می باشد. وارنا دارای مرکز خرید گوناگون می باشد یکی از مهمترین و معروفترین مرکز خرید شهر وارنا ، وارنا مال است.وارنا مال پاساژ بزرگی است که بیش از 150 فروشگاه متنوع دارد و اقلام مختلف از جمله لباس، لوازم الکترونیک به فروش می رسد و حتی فست فودهای متنوعی را در خود جای داده است.علاوه بر آن مغازه های کوچک و جالب در بازارهای خیابانی وجود دارد که شما می توانید لباس، کیف و کفش، چرم، صنایع دستی و سوغاتی های خود را از آن ها تهیه کنید.

 

 

جنگل سنگ کاری شده:
یک پدیده منحصر به فرد طبیعی، واقع در 18 کیلومتری غرب شهر وارنا می باشد. بازدید از این جنگل فقط در تابستان امکان پذیر است. این جنگل دارای پدیده های شگفت انگیز از بقایای ماقبل تاریخ و ستون های سنگی 5 الی 6 متری است.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تور بلغارستان به وبسایت آژانس مسافرتی الفبای سفر  مراجعه کنید.
www.alefbatour.com



:: موضوعات مرتبط: تور بلغارستان , ,
:: برچسب‌ها: قیمت تور بلغارستان , وارنا مال ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تور بلغارستان و جاذبه های گردشگری آن 

شهر بندری و ساحل زیبای دریای سیاه بلغارستان است. سواحل شن های طلایی وارنا، مسیرهای ارتباطی مناسب، راه آهن، آب و هوای مطبوع بلغارستان را از شهرت جهانی برخوردار کرده است.

آب و هوای بلغارستان

میانگین دما هوای بلغارستان در تابستان 30 تا 35 درجه سانتی گراد است. زمستان نیز میانگین دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی گراد است .آب و هوای بلغارستان مانند دیگر کشورهای حوزه بالکان در جنوب مدیترانه ای است. بلغارستان دارای تابستان هایی گرم با احتمال بارش باران است و جنوب این کشور آب و هوایی مدیترانه ای دارد.اگر به دنبال روزهای بلند و آفتابی هستید اواسط ژوئن تا سپتامبر(تیر تا شهریور) دقیقا تابستان زمان مناسبی برای انتخاب تور بلغارستان است و اگر به دنبال هوایی زمستانی هستید در زمستان ها هوا سرد و در کوهستان امکان اسکی و انتخاب تور بلغارستان است. در بهار و پاییز هم امکان بارش باران وجود دارد و اگر به پاییز علاقه دارید  بهترین زمان سفر برای شما سپتامبر می باشد.
غذاهای سنتی بلغارستان
ترکیب غذاهای ترکی و یونانی بهترین طعم ها با مناسب ترین قیمت ها در بلغارستان در انتظار مسافران است. غذاهای وارنا متشکل از انواع گیاهان، میوه ها و سبزیجات است و موساکا (Moussaka) معروفترین غذای بلغارستان است که شامل گوشت، سیب زمینی پخته شده و سس مخصوص است.
تور بلغارستان و جاذبه های گردشگری آن
مکان های دیدنی وارنا کلیسای وارنا، دماغه کالیاکرا KALIAKRA، تفرجگاه بالچیک و ... از مناطق معروف و دیدنی وارنا به شمار می آید، علی رغم اینها هتل های لوکس کنار ساحل ماسه های طلایی، جنگل های پر رمز و راز همه از جاذبه های منحصر به فرد تور بلغارستان به شمار می آید
از دیگر جاذبه های گردشگری بلغارستان به شهر صوفیا یا صوفیه مرکز بلغارستان میتوان اشاره کرد که پارک کوهی ویتوشا، کلیسای هاگیا، گل عشاق و ... را در خود جای داده است.
                                                              
قیمت تور بلغارستان
قیمت تور بلغارستان با توجه به انتخاب محل اسکان و نوع بلیط پرواز به بلغارستان میتواند بسیار متفاوت باشد. برای آگاهی از قیمت و یا رزرو تور بلغارستان  نوروز 97 و همچنین تورهای لاکچری و یا لحظه آخری ارزان قیمت تور بلغارستان لطفا" با کارشناسان فروش آژانس الفبای سفر تماس حاصل فرمایید.
خوشبختانه در سالهای اخیر دریافت ویزای بلغارستان برای هموطنانمان آسان تر شده و اکنون با خیال راحت می توانید جهت رزرو تور ارزان بلغارستان و استفاده از آفر ویژه تور بلغارستان  از طریق آژانس الفبای سفر اقدام بفرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور بلغارستان , ,
:: برچسب‌ها: جاهای دیدنی بلغارستان , تور بلغارستان نوروز97 , , بلغارستان کجاست ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

بلغارستان یکی از کشورهای بالکان است که کوه های بی نظیری دارد و در گذشته بخشی از امپراتوری عثمانی محسوب می شد. به همین دلیل فرهنگ آن ترکیبی از فرهنگ ترکی و اروپایی است.

 

 

 

 

 

بلغارستان با کشورهای یونان، ترکیه، رومانی، صربستان و جمهوری مقدونیه همسایه است و در شرق جمهوری دریای سیاه قرار دارد. شمال کشور تابستان های گرم و زمستان های سرد دارد، در حالی که جنوب شرق از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار است. بیشتر اقلیم بلغارستان دارای آب و هوای سرد و کوهستانی است و نواحی ساحلی دریای سیاه نیز آب و هوایی معتدل و مرطوب دارد. آژانس مسافرتی الماس نشان ارائه دهنده تور لوکس بلغارستان به معرفی بخشی از جاذبه گردشگری این کشور دعوت می کند

 

 

معرفی جاذبه گردشگری بلغارستان

شهر ساحلی وارنا

وارنا پس از سوفیا و پلوودیو سومین شهر بزرگ بلغارستان است. این شهر بر کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه وارنا واقع شده و بندر مهمی در بخش شرقی بلغارستان به شمار می رود. این شهر در 470 کیلومتری شمال شرقی صوفیه قرار دارد و شهرهای مهم اطراف دوبریخ، شومن و بورگاس هستند.وارنا، یکی از شهرهای بندری و زیبای کشور بلغارستان است و با 350 هزار نفر جمعیت، بر کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه وارنا واقع شده و بندر مهمی در بخش شرقی بلغارستان به شمار می رود. وارنا یکی از شهرهای فعال و در حال توسعه بلغارستان دارای جاده های ارتباطی خوب، هوای عالی و حمل و نقل دریایی و راه آهن است. یک خط قایق برقی که به وسیله سیم از این طرف رودخانه به آن طرف رودخانه می رود نیز در وارنا وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

صوفیا  

صوفیا شهری است محصور بین رشته کوه ها، یک شهر بزرگ صنعتی که مرکز فرهنگ و خلاقیت بلغارستان نیز به شمار می آید. با وجود خیابان های عریض، پارک های زیبا و ساختمان های جدید و مدرن به سختی می توان باور کرد که این شهر قدمت تاریخی 1000 ساله دارد.مناطق دیدنی صوفیا عبارتند از بولوار ویتوشا، پارک آزادی، کلیسای مدور ژرژ مقدس، آب گرم معدنی، کاخ سابق سلطنتی و موزه ملی ایران.

 

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور بلغارستان , قیمت تور بلغارستان به وبسایت زیر مراجعه کنید

                                            www.alefbatour.com



:: موضوعات مرتبط: تور بلغارستان , ,
:: برچسب‌ها: تور بلغارستان , قیمت تور بلغارستان , تور لوکس بلغارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در شمال وارنا سرزمین ماسه های طلایی که در واقع به مروارید سواحل دریای سیاه محسوب می شود. به لطف پوشش گیاهی بی نظیر و وجود ماسه های طلایی رنگ، سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان است.

اگر می خواهید با تور بلغارستان سفر کنید و در هتل های وارنا اقامت کنید، حتما از چنین جاذبه هایی دیدن کنید. در قلب جنگل و در کنار ساحل هتل های لوکس و منحصر به فرد و وجود امکانات تفریحی مدرن باعث شده که این ساحل به یک منطقه توریستی تبدیل شود و هر فردی در هر سنی از کودکان تا سالخوردگان می توانند از یک سفر خاطره انگیز و عالی برخوردار شوند. مجموعه ماسه های طلایی، مروارید های آرمیده در میان انبوهی از تپه های جنگلی و ماسه های سفید و طلایی و آبهای زلال آبی، انعکاس از بهشت بر روی وسیعترین ساحل شمال وارنا با مساحتی به ابعاد 5/3 کیلومتر طول و 100 متر عرض و دمای 27-31 درجه ی سانتی گراد می باشد. گلدن سندز مجموعه ای مجلل، زیبا و مفرح برای کودکان و خانواده ها دارای امکانات بسیار فوق العاده ورزشی، تفریحی و چشمه های آب معدنی که بارها جایزه معروف پرچم بین المللی را از محیط زیست دریافت کرده است.

سواحل ماسه های دریایی از نظر اقتصاد گردشگری نقش بسیار مهمی برای مردم منطقه و مردم کشور بلغارستان دارد. ساکنن منطقه گلدن سندز با اجاره دادن سایبان و تخت در حاشیه ساحل و همینطور اجاره دادن اتومبیل، دوچرخه، موتور سیکلت و اسب های کوتاه قد به اقتصاد گردشگری بلغارستان کمک می کنند. در اطراف ساحل ماسه های طلایی بازارچه هایی وجود دارد که در آن انواع و اقسام جانوران نظیر میمون، طوطی، تمساح و مارهای کوچک و بزرگ قرار دارد و این امر به گردشگران اجازه این را می دهد که در ازای پرداخت مبلغی آن ها را در اختیار داشته باشند و با آنها عکس یادگاری بگیرند. در آینده باز هم در این زمینه و همچنین تور کوش آداسی ، تور سوچی و تور بالی خواهیم نوشت.

 


:: موضوعات مرتبط: تور بلغارستان , ,
:: برچسب‌ها: توربلغارستان , تور کوش آداسی , تور بالی , تور سوچی , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد

قیمت مبلمان اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com

پیشگیری از اشتباهات سئو در سال 2020
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

میز مدیریت آفن
انواع میزهای مدیریت لوکس و مدرن
www.afn-furniture.com

One day tour in Kashan
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

قیمت روز گوسفند زنده
مرکز خرید گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی های زیبایی پر طرفدار
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

خدمات مجالس
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com
br />
ویژگی های باغ عروسی در فصل پاییز
تشریفات مجالس رویای طلایی
www.royayetalaei.com

باغ عروسی در بهار
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

نمایندگی زایس
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

ایمنی در محیط اداری
مبلمان اداری آذران فضانما
www.azaran.com

ایده های جالب برای ورود عروس و داماد
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری کلاسیک
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
www.azinzand.com/fa

باغ عروسی
لوکس ترین باغ عروسی
www.maghsoudloocatering.com

لوله بازکنی
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

نصب ردیاب
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

عمل لازک چشم
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

ورود لیزر به عکاسی عروسی
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تالگو
موسسه تالگو پاریس
www.thalgoparis.com

فوق روان کننده نفتالینی زودگیر
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تورهای خارجی نوروز 99
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

عمل های شایع در بین خانم ها
کلینیک های تخصصی کاشت مو
www.clinichairtransplantation.com

آژانس هواپیمایی یاسمین سیر
آژانس مسافرتی یاسمین سیرآسیا
www.yasminseyr.com

تور آنتالیا نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

بهترین کلاس کنکور
کلاسهای تقویتی راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

ایمنی قفسه بندی انبارها
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

بلیط ارزان هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
www.jibojet.com

آرایشگاه زیبایی مهسا ممتاز
سالن آرایش مهسا ممتاز
www.mahsamomtaz.com

تالار عرشیا
تالار عروسی عرشیا
www.talararous.com

تور هند نوروز 99
آژانس گردشگری آسمان آبی
www.asemanabi.net

تور ترکیه نوروز 99
آژانس هواپیمایی اوج ماندگار
www.oujmandegar.com
طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان